Motionstory

Jeg hadde en kopp kaffi med Per Ramsö, daglig leder i Motionstory, i dag. De spesialiserer seg på videoproduksjon for web og sosiale medier, og Per har i tillegg sertifisering innen Inbound marketing.

Det er mange gode reklamebyrå som kan levere video, men det som gjør Motionstory unikt er at de tenker video som en langsiktig innholdsstrategi. De kan for eksempel produsere 10-12 videoer som kundene kan dryppe ut i sosiale medier i løpet av et års tid.

Landskapet innen markedføring har blitt ekstremt trangt og bråkete, men video er fortsatt et verktøy hvor det er mulig å skille seg ut. Kombinasjonen av mennesker, god informasjon og følelser gjør video utrolig effektivt.

Videoen nedenfor er et godt eksempel på en historie som Motionstory har laget for Lingu (språkskole/kurs).

Takk for en lærerik kaffikopp, Per!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *