Inbound

Jeg har en påstand:

Bedrifter vet ikke hvor ufattelig mye tid de bruker på markedsføring.

De færreste har en metodikk.

Og dermed lekker de tid og ressurser i et forsøk på å dryppe ut innhold via sosiale medier, epost og radioreklame.

Uten en plan.

Inbound Marketing er slett ikke svaret for alle. Denne metodikken er ingen garanti for suksess. Men det er en konkret metodikk. Et valg som gjøres i dag, og det vil påvirke hvordan du markedsfører for de neste årene.

Inbound handler om å bygge, samle, kultivere, skape. Det handler om å dele kunnskap, og sakte men sikkert vokser kunnskapen. Bloggen blir større, rikere. Og om to år rangerer du kanskje på første side i Google når jeg søker etter deg.

Hvis det høres fint ut bør du lese mer om Inbound Marketing.

 

Én kommentar til «Inbound»

  1. Helt enig, Alexander. Inbound-metoden er også under kontinuerlig utvikling, da endringer i teknologi, algoritmer og forbrukeratferd hele tiden gir nye forutsetninger for suksess og munner ut i ny beste praksis.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *